Enkele leden van de RSI-vereniging volgen een opleiding om ervaringsdeskundig coach te worden. Onderdeel van de opleiding is het ‘coachen’ van een aantal cliënten, met als doel om daarvan te leren.

De coaches in opleiding zijn al deskundige coaches en ze hebben ervaring met RSI. In het opleidingstraject leren ze om die twee met elkaar te verbinden.

Als je denkt: misschien is het goed voor mij om te reflecteren op mijzelf en mijn situatie met een deskundige lotgenoot, meld je dan aan als proefcliënt via postbus@rsi-vereniging.nl.

Ontdek welke veranderingen nodig zijn om met je RSI om te gaan. Coaching kan eenmalig zijn, maar kan ook langer duren en is voor proefcliënten gratis.

Je hebt er altijd zelf wat aan. Je helpt de coaches in opleiding en daarmee ook de RSI-vereniging en andere mensen met RSI.