Appel in de knel in bankschroefDeel je ervaringen met arbeidsdeskundigen

Twee vrijwilligers van de RSI-vereniging willen graag van mensen met RSI-klachten horen welke knelpunten ze hebben ervaren met arbeidsdeskundigen. Wat ging er niet goed en hoe had het beter gekund?

Project multidisciplinaire richtlijn re-integratie

De twee verenigingsleden werken als ervaringsdeskundige mee aan een project voor het opstellen van een multidisciplinaire richtlijn re-integratie. In een richtlijn worden wetenschappelijke kennis en praktijkkennis bij elkaar gebracht en daarmee kunnen de verschillende professionals die zieke werknemers begeleiden hun werk verbeteren.

Mail of bel

Je helpt ons als je de knelpunten die je hebt ervaren met arbeidsdeskundigen opstuurt naar bvlugger@gmail.com, of belt met Barbara op nummer 06 51133615. Ze heeft de gegevens voor eind september nodig.

Zo kunnen we een bijdrage leveren aan het verbeteren van het werk van arbeidsdeskundigen. En dat betekent ook een betere begeleiding van mensen met RSI-klachten.