Webinar 16 november 2020

Wat kun je het beste doen als je RSI-klachten krijgt? De RSI-vereniging organiseert op 16 november 2020 een webinar om daar antwoord op te geven. Je krijgt deskundige informatie en er is gelegenheid tot het stellen van vragen.

Webinar 16 november 2020

Onder andere de volgende vragen komen aan de orde:

• Hoe komt het dat je pijnklachten krijgt?
  • Hoe kun je omgaan met pijn en krachtsverlies?
  • Hoe voorkom je dat het chronisch wordt?
  • Wat is de invloed van de werkplek en van spanningen?
  • Hoe belangrijk zijn bewegen en sport als compensatie?

Want, als je weet wat je moet doen dan kun je voorkomen dat je klachten aanhouden, erger of chronisch worden.

Wie geeft het webinar?

Jip Driehuizen is fysio- en ontspanningstherapeut en werkplekadviseur in Amsterdam en hij verzorgt het webinar. Je kent hem misschien van zijn tips in ons RSI-Magazine en hij is al vaak spreker geweest op onze themadagen.

Jip Driehuizen maakt ook korte filmpjes over houding, beweging en RSI-klachten, waarin hij duidelijk uitlegt wat er aan de hand is en wat je kunt doen. Zoals deze video van Beweging.tv: Voorkom RSI.

Meedoen

Doe mee en geef je op om goed voorbereid te zijn om klachten te voorkomen, of om te leren hoe je er van af kunt komen! Dat kan heel gemakkelijk via de webpagina van beweging.tv.

Meer informatie

Alle informatie staat bij elkaar op de flyer Wat kun je doen als je RSI-klachten krijgt? In onze blog Thuiswerken en RSI vind je nog meer tips en wetenswaardigheden. Volg ons ook op Facebook, Twitter, LinkedIn, of Instagram voor nieuws over RSI.

Dit bericht heeft 0 reacties