Wat kost het lidmaatschap van de RSI-vereniging?

Lidmaatschap heel jaar

Het lidmaatschap kost € 25,- per jaar bij automatische incasso, of anders € 27,50. Bij automatische incasso krijg je € 2,50 korting omdat we dan geen betaalverzoek hoeven te sturen.

Lidmaatschap gedeeltelijk eerste jaar

Wie gedurende het kalenderjaar lid wordt van onze vereniging betaalt een aangepast bedrag:

• Van 1 januari tot en met 30 juni € 27,50 (€ 25,- bij automatische incasso);
  • Van 1 juli tot en met 31 oktober € 15,- (€ 12,50 bij automatische incasso);
  • Van 1 november tot en met 31 december niets.

Zo word je lid

Wil je lid worden, vul dan het inschrijfformulier hieronder in. Vergeet niet op Verzenden te klikken.

Benieuwd naar de voordelen van het lidmaatschap?

• Weet u uw IBAN rekening nummer niet? Kijk dan op deze website
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vergoeding lidmaatschap door zorgverzekeraar

Sommige zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van een patiëntenvereniging. Overzichten van vergoedingen per verzekeraar vind je via onze webpagina Zorgverzekering, onder Vergoeding lidmaatschapskosten.

Drie jaar de tijd om te declareren

Je kunt bedragen over drie jaren declareren bij je zorgverzekeraar: dit jaar en de twee jaren daarvoor. Kijk goed of je over voorgaande jaren nog iets kunt declareren en kies daarvoor het lidmaatschap met het hoogste bedrag, want de vergoeding geldt maar voor één lidmaatschap van een patiëntenvereniging per jaar.

Bewijs lidmaatschap

Kies je voor een abonnement met incasso dan kun je je aanmelden voor jaarlijkse toezending (eind mei) van een bewijs van lidmaatschap, waarmee je het bedrag kunt declareren bij je zorgverzekering.